Järjestä:
Näytetään 110 (Yhteensä 54)

50 keissiä asiakaspalvelusta

Katleena Kortesuo

Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua? 50 keissiä asiakaspalvelusta -kirjassa käydään läpi puolensataa suomalaista a... Lue lisää >
42,90€

Ammatillinen käyttäytyminen

Pekka Järvinen

Pitääkö kaikkien olla kavereita työpaikalla? Ei, mutta kaikkien kanssa on pystyttävä hoitamaan työt asiallisesti ja hyvässä hengessä. Tiimityön keskeinen idea on, että ihmisten erilaisuutta pyritään hyödyntämään. Työpaikalla ollaan työrooleissa ja kä... Lue lisää >
55,00€

Analytiikkamatka

Tuulikki Markkula, Antti Syväniemi

Analytiikka on avain datasta tietoon ja tulevaisuuteen. Käynnissä oleva digitalisaatio muuttaa toimialarajoja, arvoketjuja ja liiketoimintaprosesseja mutta tarjoaa myös rajattoman määrän uusia mahdollisuuksia. Se kasvattaa päivä päivältä massiivisemp... Lue lisää >
33,00€

Armollinen itsekuri

Sirpa Palokari

Itsekuri on sekä terveysgurujen että elämäntapamuutosta halajavien käyttämä piiskasana, joka vie ihmiseltä loputkin halut yrittää. Laihduttajat, liikunnan aloittajat ja kesken jääneiden opintojensa kanssa kipuilevat käyttävät paljon voimia kerta tois... Lue lisää >
39,00€

Asiakkaan matkassa - tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan

Toni Keskinen, Jarmo Lipiäinen

Menestyneimmät asiakasohjautuvat organisaatiot rakentavat symbioosin asiakkaidensa kanssa. Symbioosi on sweet spot, ihannetila, jossa saavutetaan pysyvä kilpailuetu. Se yhdistää operatiivisen toiminnan, strategian ja asiakasymmärryksen toimivaksi kok... Lue lisää >
69,00€

Asiantuntija epämukavuusalueella

Kaisa Hernberg

KIRJA SINULLE, JOKA INHOAT MYYMISTÄ Inhoatko myymistä? Tämä kirja on juuri sinulle! Myyminen on myrkkyä suomalaiselle asiantuntijalle. "Omien ajatusten tuputtaminen tuntuu kiusalliselta!" "Pahimmillaan myyntityö on tuputtamista, puhelinterroria, pä... Lue lisää >
55,00€

Bisnesäly

Timo Rope

Mikä erottaa voittajan häviäjästä? Miksi kahdesta fiksusta ihmisestä toinen pystyy johtamaan yritystä menestyksekkäästi toisen epäonnistuessa? Miten kehitän itsestäni bisnesälykkään johtajan? Timo Ropen uusin kirja luotaa älykkyyttä yrityksen johtam... Lue lisää >
49,50€

Digitaalinen asiakaskokemus

Marko Filenius

Digitaalinen asiakaskokemus – Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa. Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimitta... Lue lisää >
44,90€

Digitalisaatio - Yritysjohdon käsikirja .

Vesa Ilmarinen, Kai Koskela

Digitalisaatio on aikakautemme suurin muutosvoima. Se luo suomalaisille yrityksille paljon mahdollisuuksia kasvaa, tehostaa ja uudistua. Kirja auttaa yritysjohtajia ymmärtämään digitalisaation mahdollisuudet, löytämään omaan liiketoimintaan sopivat k... Lue lisää >
68,00€ Nyt 55,00€

Enneagrammimallin vaistomuunnelmat - 27 persoonallisuustyyliä

Beatrice Chestnut

Tämä työkirja perustuu Beatrice Chestnutin alkuperäisteokseen "The Enneagram System’s 27 Personality Subtypes”. Diversitas Oy on tuonut alkuperäisteoksen tekijän kouluttamaan Suomeen ja saanut myös kustannusoikeudet käännökseen.   Kirjan toimittaja... Lue lisää >
40,00€